Left Retourner au magasinage

Commande

Votre panier est vide

Retourneren

  • Wanneer moet ik mijn product retourneren?

Bij Sanitair Online heb je altijd het recht om binnen 14 dagen je product retour te sturen zonder opgaaf van reden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd terugsturen of op laten halen van de retourzending. 

  • Waar moet ik het product naar retourneren? 

Nadat je afziet van de koop mag je het product retour sturen naar onderstaand adres.


Sanitair Online B.V.

Veilmeesterweg 36

1187ZW, Amstelveen


  • Wat zijn de retourkosten?

Aan het retourneren van jouw pakket of het laten ophalen van jouw producten zijn kosten verbonden. De retourkosten zijn voor eigen rekening.


Pakketzendingen - +/- € 6,95 (kan verschillen per vervoerder)

Ophaalservice groot sanitair - € 35


  • Wanneer ontvang ik mijn geld terug na retournering?

Na het product te hebben ontvangen streven wij erna het binnen 10 werkdagen te keuren en het bedrag te crediteren.


Let op: Een retour wordt alleen geaccepteerd als deze in verkoopbare staat worden geretourneerd.

  • Hoe krijg ik een retour label

Een retour label voor producten die via postnl of dhl verstuurd kunnen worden kan dat via de volgende linkjes:

https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/
https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package

Grote of breekbare producten moet een ophaal afspraak voor worden gemaakt. Mail dan naar info@sanitaironline.nl

Of maak gemakkelijk een label aan via ons retour portaal via onderstaande link.

https://sanitaironline.nl/apps/Retourportaal

  • Mag ik mijn artikel gebruiken en dan retourneren?

Zorg ervoor dat het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd wordt geretourneerd. Bij eventuele beschadigingen kunnen wij een waardevermindering bij je in rekening brengen.


De verpakking dient ongewijzigd te blijven. Geen gebruik van tape en schrijf niet met stift op de doos/verpakking. We adviseren een plak label te gebruiken, waar je de adresinformatie op vermeld. Deze plak je over de huidige adressticker.
(Plak het retour label dus niet direct op het product, dit beschadigd de verpakking en maakt het dus niet meer mogelijk dit item als nieuw te verkopen)


  • Hoe retourneer ik grote en breekbare producten? 

Voor grote producten mag er via de contactpagina met ons contact worden opgenomen. Hier kunnen wij dan een afspraak inplannen voor het afhalen van de producten. Bij het crediteren van de betaling zullen de kosten hiervoor in mindering worden gebracht.


Let op: Mocht er niemand aanwezig zijn tijdens de ophaal afspraak dan moet er een nieuw afspraak worden ingepland en worden de kosten hiervoor nogmaals in rekening gebracht.


  • Kan ik mijn retour annuleren?

Mocht je het retour gemelde product toch willen behouden, dan kun je dit aan ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat jouw retouropdracht komt te vervallen.

 

 

 

 

disclaimer:

Sanitaironline.nl is niet verantwoordelijk voor retour pakketen die verloren zijn gegaan in het verzend proces. Wij raden daarom altijd aan je pakket aangetekend te versturen.


  • Vandaag besteld, morgen in huis
  • Heb je een vraag? Wij helpen je graag!
  • Door klanten beoordeeld met een 8.9
  • Alle bekende A-merken onder één dak