• Voor 17:00 besteld,

    de volgende (werk)dag in huis!

  • Hulp nodig bij je keuze?

    Wij helpen je graag!

  • Bekende A-merken

    onder één dak

  • Uitstekend beoordeeld

    Gemiddeld 8,9/10

Verzending

  • Wat zijn de bezorgkosten?
  • De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket, en van de orderwaarde. Bij een orderwaarde vanaf €0 - €100 zijn de bezorgkosten €6,95. Hierboven zullen de bezorgkosten gratis zijn. De bezorgkosten kunt u ook terugzien in de winkelwagen en op de factuur.

  • Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?
  • Onze producten worden verzonden door verschillende leveranciers zoals PostNL, DHL & DPD. Mocht je een groot artikel hebben komt dit met een van onze vrachtwagen vervoerders zoals Sanders of PakketXXL.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 
  • Wij streven ernaar om producten die voorradig zijn en voor 17:00 zijn besteld de volgende dag nog te leveren. Uiteraard kan er bij de verschillende pakketvervoerders wel eens vertraging oplopen.

    Ook bij grotere items zoals wastafels of toiletten kan het 1-2 dagen duren. Deze worden op speciaal transport gezet en zullen vaak met de vrachtwagen afgeleverd worden.

     

  • Kan ik kiezen of mijn pakket bij de buren geleverd kan worden (of niet)?
  • Het is niet mogelijk om in het bestelproces aan te geven of jouw bestelling wel of niet bij jouw buren mag worden aangeboden. Afhankelijk van de vervoerder zal de chauffeur deze keuze voor u maken, mocht u onverhoopt niet thuis zijn op het moment van de levering.

     

  • Kan ik het tijdvak waarin geleverd gaat worden nog wijzigen?
  • De avond voor de levering stippelt de vervoerder van jouw bestelling een route uit voor het leveren van de pakketten van die dag. Het tijdvak kan niet worden aangepast.

     

  • Hoe wordt mijn product geleverd?
  • Afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket wordt deze met de vrachtwagen bij je aangeboden (Sanders/PakketXXL) of via een postorderbedrijf (PostNL / DPD / DHL).

  • Wat als mijn bezorging niet ontvangen / vertraagd is?
  • Mocht je jouw order niet hebben ontvangen op de aangegeven tijd, controleer dan of het wellicht bij de buren is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, kijk dan de track&trace of deze is aangepast. Zie je ook hier geen aanpassing in, neem dan contact met ons op via onze contact pagina.

     

  • Wat als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
  • Onze producten leveren vanuit diverse magazijnen. Het kan dus zijn dat de bezorger al geweest is, maar dat een andere bezorgdienst ook nog bij je langs komt. Heb je nog niet alles ontvangen? Meld dit dan zo spoedig mogelijk aan onze klantenservice. Dan kunnen wij het voor je nakijken. 

     

  • Wat als mijn product beschadigd of incompleet is geleverd?
  • Controleer direct na levering de inhoud van uw pakket. Mocht er onverhoopt een artikel beschadigd zijn of niet geleverd zijn dan vragen wij u dit binnen 24 uur aan ons te melden door een e-mail te sturen met een foto. Wij zullen zo spoedig mogelijk actie ondernemen.

     

  • Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
  • Wanneer je het afleveradres van jouw bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon, tijdens de openingstijden. Wanneer jouw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we het adres helaas niet meer aanpassen. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daar is een aanpassing niet mogelijk.